Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih

Jumaat, 18 Oktober 2013

BERMULANYA AKU DI SINI...

Thanks sebab sudi buka blog aku..beselah baru belajar berblog..so xbrapa sempurna.

Sedikit tentang diri aku..
Aku lahir 43 tahun yang lalu..di daerah yg sama dgn PM kita..
Masa belajar dulu aku ni dalam kategori yang agak pandailah juga tapi bila naik form 4 aku mula main-main masa belajar so masa SPM tu dapatlah result yg xlah cemerlang tapi bolehlah melayakkan aku ke KUSZA.
 
Bersama kawan-kawan darjah 6 Mawar..belum baligh masa ni..hihi
 
Tgh comei..masa belajar kt KUSZA
 

Bersama Hubby tercinta di Pantai Marang Terengganu

 

Tahun ke2 kat sana aku berkahwin dengan abang angkat aku yang telah aku kenali sejak 10tahun. Gempaklah juga kt KUSZA sebab aku merupakan student yang pe1 berkahwin masa tgh belajar..he..he..abah aku pun jauh hati juga dengan keputusan aku..tapi demi kecintaan aku pada hukum Allah aku terpaksa membelakangkan harapan abah aku..tapi aku berazam aku akan buktikan kepada famli yang perkahwinan tidak akan menghalang aku belajar..so dari sni aku mula membina kerjaya aku..masuk maktab..sambung wat ijazah & Sarjana kat UKM...sekarang tengah sambung Phd kat UPSI..Doakan aku.
 
Setelah 5 tahun berkahwin, tahun 1995 aku dikurniakan seorang putera Isma Daniel.
 
Daniel- 1 hari

 
Isma Daniel berusia seminggu


          Daniel setahun             Daniel berusia 2 tahun
 
 
 Tahun 2007 setelah usia Daniel 12 tahun, baru kami dikurniakan seorang lagi putera Muhammad Khairun Nasrullah..

Muhammad beberapa jam selepas dilahirkan 


Muhammad Khairun Nasrullah berusia sehari dan 2 hari

 
    Muhammad-setahun lebih           Muhammad berusia 2 tahun
 
 
 
Terima Kasih Ya Allah atas anugerah yg tidak ternilai ini..
 
 

 Bersama sahabat suka duka Khazaini ketika di MPIK & UKM
buat degree, master sehingga kini.
 
Bersama Ain, sahabatku Khazaini konvo esoknya, masa ni dia jaga sikecilku yang baru berusia 2minggu 

 
Anak Masterku Muhammad Khairun Nasrullah
 
 Tiada yang lebih bernilai ku harapkan pada saat dan ketika ini agar keluargaku sentiasa berada dalam kasih sayang Allah, sentiasa taat kpd perintah Allah dan kebahagiaan yg Allah kurniakan ini membawa kami ke Jannah, tempat yg kekal abadi..amin  

Sabah 2010
 
Umrah Mei 2011

Bandung Jan 2013
 
LCCT Sept 2013
 
 
رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا
 
Artinya: “Wahai Rabb kami, anugerahkanlah kepada kami istri-istri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami imam bagi orang-orang yang bertakwa.” 
Surah Al Furqan:74.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...